torsdag 4. april 2013

J E T L A G




 Hei dere på torsdagskvelden! Sjeiky!!! Ja det er bare forbokstaven. Denne gang har det vært utrolig tungt etter hjemkomsten med USA tider i kroppen. Det tar 1 dag pr time tidsforskjell  å komme tilbake til normalen igjen og jeg er bare på tredje dagen...fem dager igjen!

Jeg gjør bare det viktigste og det er å prøve å fungere godt på jobben, her hjemme går jeg å sjager på kvelden og er svimmel. Prøver å få gjort litt huslige ting men det eneste jeg tenker på er å sove. Gleder meg til å legge meg og  HÅPER jeg får sove da.

Uansett jetlag, det er deilig å komme hjem. Og det er VÅR! Snøen smelter bort i rekordfart om dagen og fuglene synger ute. Fantastisk. Til å bli happy av det!!

På bilde idag ser dere boksen med duftlys fra Voluspa. Jeg har fler!!! Mange fler!!! Tok de med hjem fra USA, der koster de langt under halvparten av det de koster her, så jeg bare måtte. Det er de duftlysene jeg liker aller best på lukt.

Helg imorgen igjen og det er SOL på yr. Vi skal på skitur og jeg skal i 40 års bursdag lørdag. Helgen kommer til å gå i ett. Håper bare jeg sover nok så en får litt overskudd til å være sosial og ikke minst orke å gå på ski. TVITVI!

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar