fredag 11. januar 2013

Tea cup/time RM






Tekopper fra Riviera Maison som jeg fikk i julegave av søte Cathrine, kjæresten til N. Hun vet hva jeg er svak for og traff blink med disse flotte tekoppene. De er faktisk overraskende gode å drikke av og så har de en lekker form og design. Det ser ut som det er to kopper i en.

Nå ferdig ryddet og shinet på gjesterommet. Mine herlige nieser Sofie og Matilde kommer på overnatting hos oss og da blir det liv i stova her... Ikveld skal vi bare kose oss, spille spill, synge og fjase og spise godteri. Og så har tante små overraskelser på lur...


♥ ♥ ♥

Ha en flott helg da dere!











2 kommentarer:

  1. Den er så fin!!:)Ga den til min søster til jul og kunne veldig tenkt meg den selv!!:)Ha en flott helg med besøk og Kos dere masse!!:)Hilsen Guro

    SvarSlett
  2. Flotte kopper,tidløse. Morro når folk vet hva man liker :-)) kos med niese besøk,ha en trivelig kveld og håper overraskelsen falt i smak :-)

    Klem Anita

    SvarSlett