tirsdag 5. juni 2012

Love Hearts og masse annet smågodt



Mange ganger lurer jeg på hvorfor det søte smaker så fantastisk godt!!? Litt irriterende godt faktisk!

                                                                               ♥


LOVE HEARTS har jeg likt hele mitt liv og jeg blir aldri ferdig med smågodt, søt og salt lakris, tyrkisk pepper, skolekritt, mallorcablanding, småsjokolader, fudge, lakrissnører... You name it! Jeg kommer aldri til å slutte å like det, det vet jeg.


                                                                               ♥

Nå skinner huset og det lukter grønnsåpe i alle rom. Jeg er så heldig å ha ei go´jente her hver 14 dag som hjelper meg å vaske huset. På to timer blåser vi det rent, men da rydder jeg alt kvelden før så det er bare å gyve løs neste dag.  Vi står skikkelig på ( det er hun som får meg til å gire opp). Ikveld skal jeg bare gire ned, drikke te, se på blomstene ute og ikke gjøre noe mer. Bare nyte at det er rent og pent overalt. Da slapper jeg av aller best.













                                              Det er Juni og vi må nyte dagene og de lyse kveldene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar