lørdag 26. mai 2012

Frikvarter


Et lite pust i bakken.... Det er så varmt... Har lukt alle blomsterbed. Jeg er ikke skapt til å ligge på alle fire å luke. Har jo hele tiden tenkt at vi skal ha en lettvint hage som er ganske så vedlikeholdsfri. Men, det er mer her enn jeg hadde tenkt gitt. Nå skal vi  legge på dekkbark i bedene og så håper jeg at ugresset holder seg borte lenge.


Skulle ønske at hagen og uteområdet var helt ferdig og at trær og busker og blomster var store og frodige. Men det tar tid og når jeg er 50, altså om 10 år er det nok så fint her som jeg ønsker og tenker inne i hodet mitt. Det er lenge til og jeg liker å nyte livet her og nå. Sukk og stønn. Må smøre meg med tålmodighet og heller vende blikket på det som er ferdig.






                   Jordbær, kremtopper og deilig kaffe..Mmm! Må unne seg noe godt i lukepausene...







                        Jeg har begynt å samle på disse tallerknene og koppene fra Riviera Maison.







                                               Fantastisk fint på fjorden idag. Båtfolket har kommet!






                                                                       God pinse til deg♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar